ХІ Міжрегіональний ярмарок бібліотечних інновацій
29-30 червня 2021 року відбулася важлива подія для всієї креативноїбібліотечної спільноти України – на базі Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В.О. Лягіна працював ХІ Міжрегіональний ярмарок бібліотечних інновацій!
Професійне спілкування про актуальні питання сьогодення пройшло уформаті онлайн-конференції на платформі ZOOM. Його учасниками стали понад 100 бібліотечних фахівців дитячих бібліотек з Херсонської, Полтавської, Одеської, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Дніпропетровської областей та міста Миколаїв.
Програма Ярмарку почалася з офіційного відкриття –вітальних слів А.І. Гордієнко, генерального директора Національної бібліотекиУкраїни для дітей, заслуженого працівника культури України, та «вервечкивітань» від всіх бібліотек-співорганізаторів, розпочату модератором заходу Т.А.Жайворонок, директором Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В.О. Лягіна,заслуженим працівником культури.
Блок «Успіх року» включав презентації про ті форми, засоби, прийоми дистанційної бібліотечної роботи, які набули найбільшої популярності у користувачів під час карантинних обмежень. ЦБС для дітей м. Ізмаїл представила проєкт «Книга у 4К: користувач, креатив, комп’ютер, кадр» про створені нашими бібліотекарями анімовані аудіокнижки та інші засоби візуалізації дитячої літератури.
Під час пітч-сесії учасники Ярмарку «продавали» свої найкращі інноваційні ідеї. Всього було презентовано 39 авторських ідей. Дитячі бібліотеки Ізмаїлу представили бібліотечній спільноті краєзнавчу фото-мозаїку «В об’єктиві – Ізмаїл» від філії №2, краєзнавчий головоштурм «Дивовижний Ізмаїл: 5 фактів» від філії №5 та Зустрічі у літературному фан-клубі «НЕтаємне товариство друзів Лесі Ворониної» від Центральної дитячої бібліотеки.
На завершення відбулося творче неформальне спілкування через представлення креативного колориту від кожної бібліотеки-учасниці в музичному й літературному форматі.
Співорганізатори Ярмарку вкотре продемонстрували, що він є вдалим прикладом успішного масштабного професійного заходу і, безперечно, залишить по собі масу позитивних вражень, нових знайомств та креативних ідей!